Account Manager Havas Media / MÉDEA

Obecný popis činnosti:

Account manager dokáže identifikovat obchodní příležitosti, pracuje na získávání nových zakázek a má schopnosti prodat navrhované řešení. Dokáže identifikovat klíčové potřeby zákazníka a nabídnout možná řešení s cílem dosahovat dlouhodobě požadovanou úroveň ziskovosti. Součástí je udržování vztahů se zákazníky a jejich kompletní znalost. Account manager umí identifikovat nové potřeby svých zákazníků. Vytváří prezentace nabídek a řešení včetně cen a součástí jeho práce je i smluvní uzavírání obchodních případů.

Minimální požadované vzdělání

Vyšší odborné nebo bakalářský studijní program ideálně marketingového nebo ekonomického směru

Jazykové a jiné předpoklady

  • Angličtina
  • Pokročilá znalost kancelářských programů MS Office (Excel, Power point)
  • Schopnost aplikovat základní analytické přístupy a porozumět datovým analýzám
  • Pokročilá schopnost strukturované verbální komunikace
  • Schopnost navrhovat argumentačně podložená řešení klientských komunikačních potřeb.
  • Schopnost přijmout roli týmového hráče s orientací na výsledek
  • Schopnost identifikovat očekávání klienta v jednotlivých ukazatelích měření výkonnosti / efektivity spolupráce (Key Performance indicators)

Co vás v roli Account Managera čeká?

  • Rozvoj dlouhodobé spolupráce se stávajícími zákazníky.
  • Reprezentace a vyjednávání jménem společnosti při vytváření a udržování obchodních vztahů.
  • Poskytování obchodních konzultací – s cílem respektovat potřeby zákazníka a nabídnout mu nejvhodnější řešení.
  • Aktivní práce s reportovacími systémy klienta a interními systémy a SW v rámci agentury.
  • Zodpovědnost za tvorbu nabídek, kalkulací a rozpočtů pro existující i nové obchodní případy.
  • Vytváření komunikačních strategií, strategické mediální plánování, rozdělování rozpočtu klientů mezi jednotlivé trhy a mezi jejich brandy, tvorba mediamixu, zodpovědnost za detailní mediální plánování.
  • Spolupráce s odbornými týmy agenturních specialistů Online i Off-line komunikace na realizaci komunikačních kampaní klienta. Příprava prezentací pro klienta po ukončení komunikační kampaně a detailní vysvětlení silných stránek kampaně včetně návrhů opatření vedoucí k vyšší efektivitě budoucích kampaní.
  • Komunikace s globálními agenturními týmu u jednotlivých klientů
  • Příprava podkladů pro výběrová řízení na lokální, regionální i globální úrovni.
  • Identifikace nových trendů v oblasti komunikace a monitoring konkurenčních aktivit.
  • Průběžné vzdělávání na individuální i firemní úrovni
  • Budete mít prostor přicházet s inovativními nápady při řešení jednotlivých obchodních případů.
  • Detailní CRM výstupy o jednotlivých klientech (monitoring změn na straně klienta)
  • Průběžné návrhy možností, jak zlepšit interní i externí komunikaci.

Zodpovědnost za kvalitní realizaci administrativních činností souvisejících s jednotlivými obchodními případy

Nástup do pracovního poměru po ukončení výběrového řízení.
 
Strukturovaný životopis včetně kontaktních údajů a fotografie zasílejte na email: hr@medea.cz 

Souhlas dle nařízení EU 2016/679 (GDPR) se zpracováním osobních údajů poskytnutých uchazeči o zaměstnání a/nebo v rámci kontaktního formuláře