Praha 3. 1. 2014
MÉDEA, největší česká mediální agentura, podle mezinárodní nezávislé auditorské společnosti RECMA, výrazně posílila své postavení na trhu. Největší české mediální agentuře se podařilo uzavřít dohodu se společností Telefónica, pro kterou bude po dobu prvních dvou měsíců roku 2014 nakupovat reklamní prostor v médiích.
Zároveň MÉDEA oznámila, že její nabídku na nákup reklamního prostoru některých médií využily mediální agentury z mezinárodní komunikační skupiny IPG (Universal McCann a Initiative Media). Hodnota nových zakázek pro agenturu MÉDEA by tak měla dosáhnout téměř 2,5 miliardy korun.
„Velmi si vážíme toho, že v tak silném konkurenčním prostředí jsou klienti s našimi službami spokojeni a i nadále s námi chtějí spolupracovat. Pro rok 2014 si MÉDEA nejen udržela významné klienty, ale získala také nové akvizice a příležitosti,“ řekl Jaromír Soukup, majitel společnosti MÉDEA Group v reakci na fakt, že MÉDEA obhájila i pro rok 2014 řadu svých významných klientů. Například KKCG (Sazka, CK Fischer, New-Dama, Informační linky) v objemu 956 mil. Kč nebo skupinu Afton - Kofola (239 mil. Kč), Green Swan ( 92 mil. Kč) a Cemio ( 55 mil. Kč), kde spolupráce je jak v České republice, tak i na Slovensku.
MÉDEA navíc pokračuje v letošním roce i v úspěšné spolupráci s HAVAS Media Czech Republic pro klienty Reckitt Benckiser a Coty (522 mil. Kč), či pro Karlovarské minerální vody (značky MATTONI, MAGNESIA, Dobrá voda, Aquila, Poděbradka), a to jak v České republice, tak i na Slovensku (roční objem 388 mil. Kč).
Poznámka pro editory: Agentura Médea je největší českou mediální agenturou (podle RECMA), která vznikla v roce 1993. V současné době se stará o více než 600 klientů, pro které zajišťuje primárně komplexní služby mediální agentury (od plánování až po nákup médií). V současné době nabízí i další služby v oboru marketingové komunikace (public relations, kreativitu, výzkum). Na rozdíl od ostatních zahraničních mediálních agentur na českém trhu je MÉDEA vlastněná Jaromírem Soukupem, který se aktivně podílí na řízení této skupiny. Prostřednictvím členství v mezinárodní síti komunikačních agentur Havas Média je schopná však nakupovat a plánovat reklamu i v dalších 91 zemích světa.
03.01.2014